Nuffnang Ads

Friday, September 20, 2019

BBM 3410Satu2019:DIRI

Nama diberi Nadiah Binti Jamaludin yang dilahirkan pada 28 September 1996 pada 10:58 malam. Saya berasal daripada Perak. Saya mempunyai 6 adik beradik dan saya merupakan anak yang ketiga. Saya mempunyai seorang kakak, seorang abang dan tiga orang adik lelaki. Saya mula menuntut ilmu berumur 5 tahun sehingga tingkatan 5. Selepas SPM saya meneruskan pelajaran dengan mengambil STPM selama setahun setengah dan dapat melanjutkan pengajian di Universiti Putra Malaysia selama 3 tahun setengah pula untuk mendapatkan segulung ijazah sarjana muda demi masa yang cerah. Sepanjang berjauhan dengan keluarga tersayang, banyak perkara yang saya lalui dengan tabah dan cuba untuk hidup berdikari. Ini merupakan kali pertama saya berjauhan dengan keluarga saya dan hanya mempunyai rakan-rakan sebagai kekuatan selama saya berada di UPM. 


                                                                     

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Calendar Is Done

Ini merupakan kalendar tahun 2020 ku. Untuk menyiapkan kalendar ini telah mengambil masa hampir 3 minggu. Inilah hasil menggunakan adobe ph...